Skip to main content
Szeroka oferta opraw korekcyjnych i przeciwsłonecznych

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Wiedza


» Czy mogę nie zaakceptować okularów progresywnych?

Tak. Jest pewien procent populacji która może się nie przyzwyczaić do okularów progresywnych. Jednak należy pamiętać że każde nawet najlepsze soczewki progresywne będą całkowicie nieprzydatne bez odpowiedniego doboru i pomiaru. Tu właśnie najważniejsza jest wiedza i doświadczenie optyka. W naszej ocenie prawidłowo wykonane okulary progresywne niosą całkowicie marginalny odsetek braku adaptacji.

Najważniejsze czynności przy prawidłowym wykonaniu okularów progresywnych to: Prawidłowa ocena wady wzroku. Dobór odpowiedniej oprawy okularowej. Nie tylko pod kątem estetyki, ale także pod kątem możliwości prawidłowego montażu soczewek progresywnych. Dobór odpowiedniego rodzaju soczewki progresywnej do potrzeb klienta. Kierowca zawodowy potrzebuje innego produktu niż osoba pracująca cały dzień przy komputerze. Prawidłowy dwuetapowy pomiar przez optyka:

  • elektroniczne wyznaczenie położenia źrenic.
  • manualne, ręczne wyznaczenie położenia źrenic z uwzględnieniem postawy ciała.

Prawidłowo wykonany przez optyka montaż soczewek do oprawki.
Każda z tych czynności jest tak samo ważna i każda ma wpływ na ostateczny komfort korzystania z okularów progresywnych.

Wszelkie wstępne konsultacje dotyczące zakupu okularów progresywnych są bezpłatne i nie niosą za sobą obowiązku zakupu żadnego produktu.

Tak. Wiodący producenci soczewek okularowych posiadają w swojej ofercie takie produkty . Skuteczność nieparujących soczewek okularowych jest bardzo wysoka .

Nie. Nawet te najcieńsze soczewki wymagają właściwie dobranej oprawy okularowej.

Nie. Należy zawsze mieć rezerwowe okulary ,aby dać naszym oczom możliwość odpoczynku od soczewek kontaktowych.

Bezsprzecznie plastikowe. Są lekkie i bezpieczne.

Tak, poprzez eliminację odbić na powierzchni soczewki okularowej obraz jest krystalicznie przejrzysty. Co skutkuje mniejszym zmęczeniem naszych oczu.

Za złą widoczność w nocy jest odpowiedzialna przede wszystkim nieskorygowana wada wzroku. Także najpierw należy zbadać wzrok .Jeśli mamy wadę wzroku to do nocnej jazdy samochodem niezbędne są szkła z powłoką antyrefleksyjną .Powłoka ta niweluje odbicia i odblaski na okularach. Soczewki dla wszystkich także dla tych o zdrowych oczach to BLUE BLOCKER . Pomagają one w jeżdzie o świcie ,zmierzchu i we mgle. Poprzez podwyższenie kontrastu dają lepsze poczucie odległości i lepsze oddanie szczegółów obrazu. Zalecane także dla wędkarzy. Opisane tutaj propozycje to jedyne dostępne soczewki do jazdy w trudnych warunkach oświetleniowych. Przydatność osławionych BLUE BLOCKERÓW do jazdy w ciemności /nocy/ jest naszym zdaniem znikoma. Jest to poparte wypowiedziami naszych klientów/tylko jeden procent odczuwa poprawę widzenia w nocy korzystając z blue blockerów. Odbicie /rozszczepienie światła/ powstaje na obudowie reflektora,na kroplach deszczu ,na szybie samochodowej i na okularach. Optyka radzi sobie z refleksami świetlnymi na okularach poprzez powłoki antyrefleksyjne .Na innych przedmiotach poprzez zastosowanie filtru polaryzacyjnego ,jednak te soczewki /polaryzacyjne /są ciemne i typowo przeciwsłoneczne. Także drodzy państwo pomagajmy sobie kiedy to możliwe i nie wierzmy w cudowne szkła do nocnej jazdy samochodem tak reklamowane w różnych żródłach.

W zależności w jakich warunkach pogodowych będą użytkowane. Za jasne spowodują mrużenie,łzawienie i pieczenie oczu. Za ciemne szybkie zmęczenie i znużenie. Idealnym rozwiązaniem jest zatem posiadanie dwóch par lub kupno inteligentnych szkieł fotochromowych. Zaciemniających się w zależności od warunków oświetlenia.

Tak. Zarówno okulary słoneczne jak i korekcyjne chronią przed promieniowaniem uv.